Arzumcum’s Blog

Archive for Aralık 14th, 2007

SEVGİLİ http://www.baharhabercisiyim.blogcu.com/ ARKADAŞIMIZ ETKİNLİKTE BULUNMAM İÇİN DAVET EDİNCE BENDE BUGÜN MİSAFİRLERİM İÇİN HAZIRLADIĞIM MUFFİNLERİMLE KATILMAK İSTEDİM. KENDİSİNE TEŞEKKÜR EDİYOR, KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.

GERÇEKTEN YUMUŞACIK VE NEFİS BİR LEZZET. TARİF KENDİME AİT. BU MUFFİNLERİ DİLEDİĞİNİZ GİBİ YAPABİLİRSİNİZ. BEN BU SEFER PUDİNGLİ YAPTIM. HER TÜRLÜSÜNÜ DENEDİM. HEPSİDE MUHTEŞEM OLDU. TARİF BENDEN YAPMASI SİZDEN. GERİSİ SİZİN HAYAL GÜCÜNÜZE KALMIŞ.

DİĞER PASTA VE KEK TARİFLERİNE BURADAN TIKLAYARAK ULAŞABİLİRSİNİZ.

*** PUDİNGLİ ISLAK MUFFİNLER ***

MALZEMELER:

4 YUMURTA

7 YEMEK KAŞIĞI ŞEKER

7 YEMEK KAŞIĞI UN

1 YEMEK KAŞIĞI SIVIYAĞ

1 PAKET VANİLYA

1 PAKET KABARTMA TOZU

ISLATMAK İÇİN SÜT

ÜZERİ İÇİN: 1 PAKET ÇİKOLATALI PUDİNG

2,5 SU BARDAĞI SÜT ( pudingi pişirmek için )

SÜSLEMEK İÇİN: HİNDİSTAN CEVİZİ


YAPILIŞI:

Yumurta ve şekeri çırpın.Yağı koyup, tekrar çırpın. Un, vanilya ve kabartma tozunuda ekleyip, çıpmaya devam edin. Çırpılan karışımı birer yemek kaşığı muffin kaplarına koyun. 175 derecede pişirin. Fırından çıkan keklere birkaç yerinden kürdan batırıp, çıkarın. Her birine birer kaşık süt gezdirin. 1 paket çikolatalı pudingi 2,5 bardak süt ile pişirin. Islattığınız muffinlerin üzerine birer kaşık koyun. Ve üzerlerine hindistan cevizi serpin. Bu ölçülerden tam 30 adet muffin çıkıyor. Herkese bol bol yetiyor yani. Çokta lezzetli. Çocuklarınız bayılacak. Mutlaka deneyin.ARZUYA GÖRE tavsiye ediyorum. AFİYET OLSUN.

YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.