Arzumcum’s Blog

*** ÇİÇEKLİ PASTA ***

Posted on: Mayıs 30, 2009

http://arzuyagore.com/   

 

Sizleri siteme bekliyorum.Yeni tariflerimi ordan takip edebilirsiniz.

SÜRPRİZZZ. Yeni haftaya bu güzel ve tatlı pastamla başlamak istedim.Pembelerle yaza girelimde gözümüz gönlümüz açılsın.Sıradaki tarif biraz daha beklemek zorunda malesef. Çok basit ama çok güzel ve şeker bir pasta oldu.Pembe-beyaz uyumunu hep çok sevmişimdir.Bana şirin kız çocuklarını hatırlatır.Kermes için yaptığım bu nefis pastam diğer şeker hamurlu pastalarımla aynı.O yüzden tarif vermiyorum.

Site haritasından şeker hamurlu pastalara tıklarsanız tarife ulaşırsınız.

Site haritasından şeker hamurunu tıklayarak şeker hamuru tarifine ulaşabilirsiniz

Kesinlikle denemelisiniz. Kolay gelsin.Güzel yorumlarınız için teşekkürler.

 

7 Yanıt to "*** ÇİÇEKLİ PASTA ***"

ay cokk guzelllllllll
*************
Teşekkürler.beğenmenize sevindim.yine beklerim.sevgiler.

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

abla bunun tarifini tam olarak neden vermeniz ne olur yayınlayın:)
******************
Hoşgeldin Zeynep. pastanın tarifini daha önce verdiğim için burda tekrar vermedim.tarif için sarı çiçekli olan pastaya bakabilirsin.yine beklerim.sevgiler.

elinize sağlık çok güzel görünüyo
**************
Teşekkürler.Beğenmenize sevindim.

çok şeker görünüyor bu pasta ama yapmak zordur sanırım
elinize sağlık😉

Tebrikler çok güzel olmuş, devamını bekliyoruz.

guzel bana gore zor bi şey😦

Bir Cevap Yazın

