Arzumcum’s Blog

*** ZENCEFİLLİ-FINDIKLI KURABİYE ***

Posted on: Mart 3, 2009

Şeker hamuru konusunda hızla ilerliyorum sanırım. Hastalık gibi,çok zevkli. İnce ince işlemek, ortaya harikalar çıkarmak beni çok mutlu ediyor. Bu harika kurabiyelerim daha önceden yapmış olduğum Zencefilli Kurabiye tarifi ile aynı. Tek fark , kakao yerine un haline getirilmiş fındık kullanmam. İnanın muhteşem bir tadı var. Bu cicimi cici, şekermi şeker kurabiyelerimi güzel bir prensesin doğum günü için tasarladım. Ve uzaklara, Denizli’ye gönderdim. Burdan Şeyma hanımın tatlı kızına mutlu yıllar diliyorum. İnşallah kurabiyelerimi beğenmişlerdir. ARZUYA GÖRE mutlaka denemelisiniz. Bu güzelim kurabiyelerimi etkinliğe gönderiyorum.

ZENCEFİLLİ KURABİYE TARİFİ İÇİN TIKLAYIN LÜTFEN.

ŞEKER HAMURU TARİFİ İÇİN TIKLAYIN LÜTFEN.

DİĞER KURABİYE TARİFLERİM İÇİN TIKLAYIN LÜTFEN.

Bir Cevap Yazın

