Arzumcum’s Blog

***** İNCİR PASTASI *****

Posted on: Ekim 8, 2008

Bu muhteşem pastayı kesinlikle denemenizi öneririm. İncir ve ceviz birleşimi olağanüstü bir lezzet. Hemde yağsız. Enerji veren besleyici bir tat. Bu şahane tarifi sevgili Belgin ( Sefertası ) arkadaşımdan aldım.Kendisine çok teşekkürler ediyorum. Ayrıca bu nefis tarifimi etkinliğe gönderiyorum. Hepinize kolay gelsin.

Diğer pasta tariflerim için lütfen burayı tıklayın.

Muhteşem bir krema tarifi olan MUSLİN KREMİ için lütfen burayı tıklayın.

***** İNCİR PASTASI *****

MALZEMELER:
10 adet kuru incir
2 adet yumurta
1,5 su bardağı şeker
1,5 su bardağı ceviz
1,5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Üzeri için; istediğiniz krema yada kremşanti

YAPILIŞI:
10 adet inciri 1 saat ılık suda bekletin ve iyice yumuşayınca minik minik doğrayın.
2 yumurta ve şekeri çırpın.
Ceviz ve inciri ekleyin.
Un, vanilya ve kabartma tozunu ilave edip, karıştırın.
Koyu bir harç elde edeceksiniz.
Harcı yağlanmış borcama boşaltın.
170 derecede içini çekene kadar pişirin.
Pastanız soğuyunca üzerine ister hazırladığınız herhangi bir kremayı, isterseniz benim gibi kremşantiyi çırpıp yayın.
Asıl tarifte krema kullanılmıştı ama benim çok acelem vardı, o yüzden şanti kullandım. Krema kullanırsanız dahada güzel olacaktır.
Üzerini bol ceviz ve toz fıstıkla süsleyin.
Muhteşem leziz bir tat. Üstelik yağsız olduğu için, gayet sağlıklı vede incir-ceviz birleşimi sayesinde enerji veren besleyici bir pasta. Şiddetle tavsiye olunur.
AFİYETLER OLSUN.

7 Yanıt to "***** İNCİR PASTASI *****"

Canımmmmmmm günaydın bencede muhteşem bir pasta senin ellerindende olunca daha süper tarifini aldım ilk fırsatta deniycem,öptüm canım…

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor. Ceviz, incir daha ne olsun. Vitamin deposu gibi.
Sevgiyle kal.

Canım gerçekten de muhteşem görünüyor, nefis bir pasta olmuş, incir ve ceviz birbirini tamamlayan lezzetler, denemeye çalışacağım canım, ellerine sağlık, afiyetler olsun, sevgiler…

Ellerine saglik harika bir pastaya benziyor incirli olan herseyi seven biri icin tam benlik tekrar sevgiler benden sana

İncir değişik bir aroma vermiş olamlı görüntü harika ellerine sağlık canım…
Sevgiler…

Harik bir pasta görüntüsü şahane. Ellerinize sağlık. Sevgilerimle……

Arzum ben muhteşem pastayı kaçırmışım tam benlik kuru incire bayılırım mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık canısı..çok öpüyorum

Yorum bırakın