Arzumcum’s Blog

*** FIRINDA TAVUK MÜCVER ***

Posted on: Temmuz 20, 2008

Enfes bir tavuk mücver yaptım sizlere. Arta kalan tavuklarınızı değerlendirmek için nefis bir tarif. Hem börek, hem yemek, hemde kahvaltılık olarak yapabileceğiniz bir lezzet. Çokta pratik. Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.

AFİYET OLSUN. TEŞEKKÜRLER.

*** FIRINDA TAVUK MÜCVER ***

MALZEMELER:
1 adet haşlanmış tavuk bonfile
2 adet haşlanmış patates
2 yumurta
2 yemek kaşığı un
1 adet baş soğan
2 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
2-3 yemek kaşığı zeytinyağ
Bir tutam maydanoz
Tuz, karabiber, pulbiber, kimyon ve kekik
Üzeri için: Kaşar rendesi

YAPILIŞI:
Haşlanmış tavukları didikleyin.
Patatesi küp küp doğrayın.
Soğan, sarımsak ve maydanozuda doğrayın.
Bir kasede yumurta, yağ, un, kabartma tozu, tuz ve baharatları karıştırın.
Bu karışıma doğradığınız tavuk ve patatesi ekleyip, tekrar karıştırın.
Soğan, sarımsak ve maydanozuda ekleyin.
Yağlanmış küçük bir tepsiye tüm malzemeyi boşaltın.
Üzerine bol kaşar rendesi serpin.
180 derecede pişirin.
Enfes tavuk mücveriniz servise hazır.
Hem börek, hem yemek, hem kahvaltılık niyetine afiyetle yeyin.


13 Yanıt to "*** FIRINDA TAVUK MÜCVER ***"

Canım,
ellerine sağlık.Nasıl da mis gibi kokuyor.
Ne yapsam kabusum devam ediyor acaba bunu mu yapsam.
Sevgiyle kal.

hayatcım pek lezzetli olduğu belli ellerine sağlık…denemek lazım..sevgilerimle öpüyorum

tavuk mücveri hiç duymamıştım, harikaymış ellerine sağlık.

tek kelime ile ifade etmek gerekirse harika…
ellerin dert görmesin canım,afiyet ve sağlıkla kal…

Canım günaydın, ellerine sağlık harika bir tavuk mücver olmuş, hem de artan tavukların değerlenmesi bakımından da çok güzel bir fikir, afiyetler olsun canım…
Canım senin şerit pastanı biraz değişiklikle kızımın doğum gününde yaptım çok güzel oldu, teşekkürler ediyorum canım, güzel bir hafta geçirmen dileğiyle öptüm, sevgilerimle…

çok değişik olmuş şahane ellerine sağlık marifetli Arzum..öpüyorum canısı kocaman sevgiler..

selam arzucum..nefis bir tarif olmuş valla…eline saglık canım..sevgilerimle..

İLGİNÇ BİR TARİF..DAHA ÖNCE NE YEDİM NE DUYDUM..DENEMEYE DEĞER GİBİ.SLMLAR

Canımmm ellerine sağlık enfes bir tarif eminim tadıda çok lezizdir,kokusu burnuma geldi zaten yiyenlere afiyet olsun öpüyorum iyi akşamlar…

canim ellerine saglik cok nefis gorunuyor misss gibi olmus
ellerine emegine saglik sizlere afiyetler olsun

selam ve sevgiler.

Merhaba,

Ellerine sağlık nefis görünüyor,eminim lezzeti de harikadır.

Arka fondaki tuzluklar da çok şirinler:))))

sevgiler…

merhabalarrrr…… 🙂
hakikaten de bu çok keyifli bir lezzete benziyor,
bende denemeye karar verdim,elinize sağlık,
tşkrlr sevgiler

ellerinize sağlık
tavuk mücveri en kısa zamanda deneyeceğim çok güzel görünüyor ve sağlıklıda
ayrıca birinci yılınızıda kutluyorum nice sağlıklı ve huzurlu seneler diliyorum
sevgiler

Bir Cevap Yazın

