Arzumcum’s Blog

*** KATMERLİ RULO BÖREK ***

Posted on: Temmuz 1, 2008

Bu nefis böreği, canım arkadaşım Emel’de gördüm ve hemen denedim. Canım, çok teşekkürler. Böyle güzel bir tarifi bizlere sunduğun için. Biraz uğraştım ama değdi doğrusu. Çıtır çıtır, muhteşem bir börek oldu. Biz biraz kalabalıkça olduğumuz için, böreklerin hepside aynı gün bitti. Çocuklarda çok severek yediler. Mutlaka denemenizi öneririm. Bu harika böreklerimi canım Hurişime gönderiyorum. Teşekkür ediyor ve kolaylıklar diliyorum.

*** KATMERLİ RULO BÖREK ***

MALZEMELER:
Hamuru için:
3 yumurta
4 yemek kaşığı yoğurt
2 çay bardağı sıvıyağ
2 su bardağı ılık su
2 yemek kaşığı sirke
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
Üzeri için:
1 adet yumurta sarısı
Arası için:
250 gr. margarin
Açmak için:
1,5 – 2 su bardağı nişasta

Ve istediğiniz herhangi bir iç malzeme

YAPILIŞI:
Hamur için olan malzemelerle hamuru yoğurun ve yarım saat dinlendirin.
Dinlenen hamuru 24 eşit bezeye ayırın.
Her bezeyi nişasta ile tatlı tabağı büyüklüğünde açın.
Margarini eritin ve bu açtığınız 24 bezenin 12 tanesine, erittiğiniz margarinden sürün.
Diğer 12 bezeyi margarin sürdüğünüz bezelerin üzerine kapatın.
Böylece 12 adet 2 katlı yufkamız oldu.
Bu 2 katlı 12 yufkayı, yine nişasta ile ayrı ayrı açın.
Erimiş margarin sürüp, bu seferde bohça şeklinde katlayın.
Buzdolabında yarım saaat dinlendirin.
Dinlenmiş hamurları tepsinizin büyüklüğüne göre, yine nişasta kullanarak açın ve yağlayın.
Açtığınız yufkaların uç kenarlarına, iç malzemeden koyun.
Ben patatesli iç malzeme kullandım. Siz dilediğiniz iç malzemeyi kullanabiklirsiniz.
Rulo şeklinde sardığınız hamurları, yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye sıralayın.
Böreklerin üzerine dilim şeklinde çizikler atın.
Üzerine az bir su ile açtığınız yumurta sarısı sürün.
175 derecede pişirin.
Pişen börekleri, çizik atttığınız yerlerden dilimleyerek sıcak sıcak servis edin.
Daha iyi anlaşılması için, kare kare resimledim. Umarım işinize yarar.AFİYETLER OLSUN. TEŞEKKÜRLER.

29 Yanıt to "*** KATMERLİ RULO BÖREK ***"

ne sağlık çok nefis görünüyır

Arzum’cum canım ellerine ve emeğine sağlık enfes olmuş nasıl canım çekti anlatamam,yiyenlere afiyet şeker olsun.İyi akşamlar,öpüyorum…

Canimin içi ellerine saglik arzucum valla emel’de gordugumde zaten bayilmistim simdi ise sen yapmisin,masallah harika olmuslar,bu borek 5 dakka da biter valla sahane olmus,emelin ve senin ellerine saglik. Tatlim biliyorsun etkinlik 2 hafta suruyor bu zaman içerisinde diledigin kadar tarifle katila bilirsin,beklerim gulum. Ayrica simdi katildigin içinde ayri bir tesekkur ediyorum,tarifin biraz sonra yayinda olacak. Kocaman opuldun.

AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

tarifini huriyede gördüm canım nasılda güzel olmuş çıtır çıtır olduğu o kadar belliki muhakka deneyeceğim tam benlik ellerine sağlık…

arzucum öncelıkle tarıfımı denedığın ve beğenıp yayınladığın hatta herkese tavsıye ettığın için çokkkkkk teşekur ederım canım. ınan o kadar guzel yapımıssın kı …resımlerle çokta guzel anlatmıssın kısaca sen bır harıkasınnn. boyle emeklı tarıfler sanavız gerlır sekerım sen her işin ustesınden kolaylıkla kalkabılecek becerıye ve hamaratlığa sahıpsın zaten 🙂 çokta guzel resımlemıssın uzanıp 2 tanecık alasım geldı 🙂 ellerıne kollarına sağlık canım benım afıyet olsun sana ve kuzucuklarına.. 🙂 öptum senı ..

emelinmutfagi.blogcu.com

çok şık olmuşlar ellerine sağlık

iyi geceler dilerim.:)

Canım çok güzel bir börek olmuş, çıtır çıtır börekleri çok severim, patatesli de nefis olmuştur, ellerine sağlık, Emel’e de tarif için teşekkürler, ayrıca resimlerle de çok güzel anlatmışsın teşekkürler canım, sizlere afiyetler olsun, sevgilerimle…

bi denem
enfes olmus bunlar ya nasil güzel görünüyor böyle harika vallahi ellerine saglik bende deneyecegim insallah hayirlisi ile bir gidip geleyimde bende dün emelin sucuklu pidelerini yaptim harika oldu vallahi
emelim tüm tarifleri birbirinden güzel zaten onada paylasimi icin sonsuz tesekkürler
bidenem yalniz bak ayni tarifi iki kere yayinlammisin üsttekini sil yani bende 2 tane görünüyor bak ona bir
o güzel dileklerin icinde cok tesekkür ederim canisi dönüste görüsürüz insallah cuma ya kadar buralardayim daha öptüm balim cocuklarida öp benim icin yoklugumda yalniz birakma blogumu emi arda dil cikarmayada gel kocaman öptüm bidenelerin bi denesi bacim benim

Çok lezzetli görünüyor bu börekler..Ellerinize sağlık..

Arzucum süper olmuş börekler ellerine sağlık .
Sevgiler bay.

Arkadaşım ben şu an açım ve böreklere bakarken yutkunmak zorunda kaldım harikaaaa….Ellerine sağlık canım…

Sevgiler…

Arzucum ellerine sağlık canım çıtır çıtır nasılda nefis görünüyorlar içim gitti hemen denemeli çokta güzel tarif etmişsin sevgiler canım

oy oy benim canım arkadaşım döktürmüş yinee bu böreği emelde gördüğümden beri benimde aklımda seninkide gel beni ye diyor arzucum ellerine sağlık Emelciğimede tarif için teşkler..çok öpüyorum canısı iyi geceler..

böreğin şahane olmuş canım.ellerine sağlık.gece gece canım çekti inan…
iyi geceler diliyorum.kandilini de kutluyorum…
yersofrası-özlem

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle kandilinizi kutlarım.

Günaydın Hayırlı Günler Bu Günlerin Feyzi Üzerinize Rahmeti Gaçmişinize Bereketi Evinize Nuru Ahiretinize Sıcaklığı Yuvanıza Dolsun Kandiliniz Mübarek Olsun Sevgi ve Saygılarımla

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
BENDE ATATÜRKÇÜYÜM
ÜLKEMİ BAYRAĞIMI SEVİYORUM
VE ULUSALCIYIM ABD VE AB YE HAYIR
TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE
BENİDE TUTUKLASINLAR

GÜNAHA DAVET

Varsa bir yerde gÜnaha davet
Sakın ola ki etme icabet
Haramla dolu olan ziyafet
Getirir başa binbir felaket

Alıntı:Timur İlikan
http://www.siirci.net/siir.php?kid=11

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

Hayırlı kandiller diliyorum…Dualarda buluşalım…Selamlar…Sevgiler….

Canım ziyaretin için çok teşekkürler, senin de kandilin mübarek olsun, allah senesine de ermeyi nasip etsin, yaptığın tüm duaları kabul etsin…
sevgilerimle…

Yüce Allahın, Sevgisi..Bereketi..Saadeti..Şefkati..Merhameti..Adaleti..Mağfireti..Rahmeti üzerinize olsun..Kandilin mübarek olsun sevgili arkadaşım..

_____@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____

Hayırlı kandiller dilerim ….

♥ Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

♥ Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla’ya sunacağı ve O’nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Kandiliniz hayırlı olsun!

canımcım teşkr ederim seninde kandilin mubarek olsun çok öptüm

selam arzucum..harika nefis bir börek olmuş…misafirlerim için denemeliyim…eline saglık canım…sevgiler.hayırlı cumalar…

MERHABALAR ARKADAŞIM 26. Ev sahibemiz olan HURİYE(KELEBEKLİ SANİYELER) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK
HAYIRLI CUMALAR VE ŞİMDİDEN İYİ TATİLLER ARKADAŞIM
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

arzucum borek nefis olmus canim ellerine emegine saglik
kucak dolusu sevgiler.

ellerine saglik hayatim bu aralar pek kimseye yorum yazamadim affetin malum blogcu ama artik bende blogstopa tasindim beklerim eee diger tüm yorumlar blogcuda kaldi artik burasida yorumlanir insallah öpüldün canimin ici

Bir Cevap Yazın

