Arzumcum’s Blog

*** DEREOTLU – PEYNİRLİ KEK ***

Posted on: Haziran 18, 2008

Bu nefis keki kahvaltıya yapmıştım. Bayıla bayıla yedik. Gerçekten çok güzel bir tadı ve içindeki dereotu sayesinde çok hoş bir aroması var. Çayın yanında sıcak yada ılık olarak çok harika bir lezzet. Görünümüde çok şahane oldu. Bu muhteşem kekin tarifini canım, balım Fatoş’umdan aldım. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Diğer tüm tarifleri gibi buda nefissss. Bu ikinci yapışım. Biz çok beğendik. Eminim denerseniz sizde çok beğeneceksiniz. ARZUYA GÖRE tavsiye olunur.

**DEREOTLU – PEYNİRLİ KEK**

MALZEMELER:
3 yumurta
Yarım su bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı süt
1 su bardağı kaşar rendesi
1 çorba kasesi beyaz peynir
1 demet dereotu
1 paket kabartma tozu, 1 tatlı kaşığı pulbiber
Aldığı kadar un


YAPILIŞI:
Yumurta, süt ve sıvıyağı karıştırın.
Karışıma rende kaşarı, minik doğranmış beyaz peyniri ve kıyılmış dereotunu ilave edin.
Un, kabartma tozu ve pulbiberi ekleyip, iyice karıştırın.
Harcımız biraz koyu kıvamda olcak.
Kalıbınızı yağlayıp, harcı boşaltın.
180 derecede pişirin.
Fırından çıkan keki 10 dakika dinlendirip, dilimleyip, ılık olarak servis edebilirsiniz.
AFİYET OLSUN. TEŞEKKÜRLER.

12 Yanıt to "*** DEREOTLU – PEYNİRLİ KEK ***"

bi denem hayirli olsun blogun balim

BIDENEM BEN GELDIM AKSAMKI DENEME YORUMDU SIMDI GELELIM ASIL YORUMA

bidenem öncelikle blogspotta hos geldin yeni sayfan hayirli olsun bol ziyaretcilerin olsun insallahbidenem

canim tesekküre ne gerek elimden geldigi sürece her zaman yanindayim biliyorsun sen iste yeterki bak cok güzel yapmissin herseyi ama bura icin yeni x boks tavsiye ederim yani yeni x boks al yoksa iki blogun mesajlari karisiyor ama yinede kendin bilirsin ayni sekilde saycida yeni al buranin adresi ile kayit ol hersey öyle daha iyi olur hangi sayfana kac kisi gelmis ögrenirsin

bu enfes kekede gelince fatosumun tüm tariflerini gözüm kapali denerim bende yaptim bu keki cok oldu ama daha yayinlamak nasip olmadi insallah bende en kisa zamanda yaparim ellerine saglik bidenem gercekten böle cörek lezzetinde bir kek oluyor hatta kac kere yaptiysam herkes bayildi fatosumuda cok tesekkürler tarifi icin öptüm bidenem HAYIRLI CUMALAR OLSUN

canım benimm hoşgeldinnn hayırlı olsun…blogcu insanın sabrını zorluyo değilmi:) iyi yaptın bu sayfayı açmakla..kaç gündür hiçbir blogcuya ulaşamadım ben bile sinir oldum yanii..
bu muhteşem peynirli keke ikinci yorumu yazmadan gidemicem çok güzel görünüyor adeta gelde ye beni diyor:)) ellerine sağlık hayatım çok öpüyorum kocaman sevgiler

Merhaba canım bu sana ilk ziyaretim ellerine sağlık enfes olmuş bende çok sık yaparım görüşmek dileğiyle bende beklerim öptüm….

mmmmmmmmmmm harika görünüyor tatlım bayılırım dereotlu tatlara ellerine sağlık.

Sevgiler…

harika görünüyor bu kek, eminim tadı da süperdir.ellerine sağlık

sevgiler

Süper görünüyor kek. Sucuk ya da sosis de eklenebilir belki. Sevgiler…

canımın içi.. gulummm..
yarın gıdıyorum gıtmeden yakın arkadaslarıma hemen yorum atıp bılgısayar ısını kapatayım dedım:))) cunku 1-2 kısye daha ugrayıp kapatcam..
ıyı kı acmısın yoksa blogcu olsaydı gelıp yorum yazamayacaktım:)
canım senı cok ozleyecem..
kendıne ıyı bak..
dualarını benden eksık etme.
senı cok sevıyorum.
emele de blogspota yazcam sımdı arzucum soylersın bı blogspottakı yorumlarına baksın..
mucccccccccckkkkkkkkkkkk:)

fatostuncay.blogcu.com

Hmmm ellerine sağlık nefis görünüyor.

Arzu’cum blogspottaki blogun hayirli olsun, hosgeldin canim.
Kek de cok sahane olmus, ellerine saglik canim. Sevgiler benden.

canım hayırlı uğurlu bol lezzetli boltarifli olsun yeni evin öptüm kocaman sevgiler

günaydınlar
hayırlı olsun canım dereotunu severim benim peynirli otlu börek denemem malesef kötü olmuştu ama senin gayet güzel ve bir bütün 🙂 benimki parça pörçüktü ellerine sağlık sevgiler sanahttp://sadiye-yemekzamani.blogspot.com/

Bir Cevap Yazın

