Arzumcum’s Blog

** ETİMEKLİ PROFİTEROL PASTASI **

Posted on: Nisan 7, 2008

Bu muhteşem pastanın tasarımı bana ait. Ama tarifi sevgili Yeşildomatesten almıştım. Geçenlerde canım hemşerim Gülayşemde yapınca denemeye karar verdim. iyikide denemişim. Arkadaşlarım bu nefis lezzeti tatlı olarak yapmışlar. Ben farklılıklar ortaya çıkarmayı çok seviyorum. O yüzden bu pastayı dizayn ettim. Hem görünümü, hemde lezzeti süper oldu. Tarif için her iki arkadaşımada teşekkür ediyorum. Ve bu şahane lezzeti kesinlikle deneyin diyorum. Hepinize çok teşekkürler.

Ayrıca bu pastamı etkinlik için sevgili arkadaşımız Muzicembenibula yolluyorum. Kendisine daveti için teşekkür ediyor ve kolaylıklar diliyorum.

** ETİMEKLİ PROFİTEROL PASTASI **

MALZEMELER:

1 kğ. süt

1 su bardağı şeker

1 su bardağı un

1 yemek kaşığı tereyağ

1 paket vanilya

1 paket tuzsuz etimek

1 paket çikolata sos

1 paket krem şanti

2 adet muz

Çikolata sos için: 2 su bardağı süt

Krem şanti için: yarım su bardağı süt

Süsleme için: ceviz ve hindistan cevizi

YAPILIŞI:

Süt, şeker ve unu tencereye alıp; pişirin.

Biraz soğuyunca yağını ve vanilyayı ekleyip, karıştırın.

Krem şantiyi yarım bardak sütle çırpın ve pişen muhallebiye ekleyin.

Etimekleri iri iri parçalayıp, onuda muhallebiye ekleyin.

Çember kalıbın etrafına 2 sıra dilimlenmiş muz dizin.

Kalıba karışımı boşaltın.

Çikolata sosu 2 bardak sütle pişirin.

Biraz ılınınca muhallebinin üzerine sosu yayın.

Üzerini ceviz ve hindistan ceviziyle süsleyin.

Buzdolabında 4 – 5 saat bekletin.

Kalıptan çıkarıp, dilimleyerek servis edin.

Harika ve nefis bir pastanız oldu.

Eğer kelepçeli kalıbınız yoksa bu nefis lezzeti borcamada yapabilirsiniz

O zamanda muhteşem bir tatlınız olmuş olur.

ARZUYA GÖRE mutlaka deneyin. AFİYET OLSUN.

2 Yanıt to "** ETİMEKLİ PROFİTEROL PASTASI **"

çok güzel olmuş ellerinize sağlık hemen deneyecem teşekkürler tarif için

ben denedim tavsiye ederim

Bir Cevap Yazın

