Arzumcum’s Blog

** ÜZÜMLÜ MİSKET KURABİYE **

Posted on: Mart 18, 2008

BİRER LOKMALIK, ÇOK SEVİMLİ MİNİ MİNİ KURABİYELER YAPTIM SİZLER İÇİN. YAPIMI ÇOK EĞLENCELİ. ÖZELLİKLE ÇOCUKLAR İÇİN. TADINI SORCAK OLURSANIZ MÜKEMMEL. ÜZÜMDEN DOLAYI HEM FAYDALI, HEMDE MÜTHİŞ LEZZETLİ. MUTLAKA DENEYİN DERİM BEN. AYRICA BU TARİFİMİ ETKİNLİĞE YOLLUYORUM. SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ YEMEKGÜNCESİ BENİDE DAVET ETMİŞ.TEŞEKKÜR EDİYOR VE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM. DİĞER KURABİYE TARİFLERİ İÇİN LÜTFEN BURAYI TIKLAYIN.

Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yagmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.
ALLAH TEKRARINA ERDİRSİN

** ÜZÜMLÜ MİSKET KURABİYE **

MALZEMELER:

60 GR. MARGARİN ( ERİTİLMİŞ )

4 YEMEK KAŞIĞI ŞEKER

1 ADET YUMURTA

1 SU BARDAĞI KURU ÜZÜM ( BEN YARISINI SARI ÜZÜM, YARISINI SİYAH ÜZÜM KULLANDIM )

2 ÇAY KAŞIĞI MAHLEP

1 ÇAY KAŞIĞI KABARTMA TOZU

1 ÇAY KAŞIĞI KARBONAT

1,5 SU BARDAĞI UN

YAPILIŞI:

Erittiğiniz ve ılıttığınız margarini yoğurma kabına alın.

İçine sırasıyla tüm malzemeyi ekleyin

Yumuşak ve ele yapışmayan bir hamur yoğurun.

Hamurdan misket büyüklüğünde parçalar koparıp, yuvarlayın.

Yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine kurabiyeleri dizin.

Isıtılmış fırında yakalşık 15- 20 dakika pişirin.

Nefis kurabiyeleriniz servise hazır.

Bir fincan sıcacık çayla birer lokmalık kurabiyelerinizi yeyin.

YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.

AFİYETLER OLSUN.

Bir Cevap Yazın

