Arzumcum’s Blog

** YALANCI CEZERYE ( HAVUÇ TATLISI ) **

Posted on: Nisan 29, 2009


Havuçlu lezzetleri çok seviyorum.Cezeryede o nefis lezzetlerden biri.Daha önce cezerye tarifi vermiştim.Bu tarifim ise daha pratik ve kolay.Çocuklar çok seviyorlar böyle truff tarzı şeyleri.Hem çokta besleyici ve sağlıklı.Deneyin mutlaka.Bir süre kimseye uğrayamam heralde.Çok yoğunum.Kusuruma bakmayın lütfen. Hepinize çok teşekkürler.
Ayrıca bu nefis tarifimi etkinliğe gönderiyorum.

** YALANCI CEZERYE ( HAVUÇ TATLISI ) **


MALZEMELER:
1 kg. havuç
5-6 yemek kaşığı şeker
1 paket pötibör bisküvi
1 su bardağı ceviz
1 paket vanilya

YAPILIŞI:
Havuçları soyup,yıkayın ve rendenin ince tarafıyla rendeleyin.
Tavaya havuçları ve şekeri alıp,suyunu çekene ve yumuşayana kadar pişirin.
Bisküvileri ve cevizleri robota alıp,çekin ve pişen havuçlara ekleyin.
Vanilyayıda ilave edip,yoğurun ve yuvarlayın.
Hindistan cevizine bulayıp,servis edin.

Gerçek Cezerye Tarifim İçin Burayı Tıklayın.

Havuçlu Truff Tarifim İçin Burayı Tıklayın.

9 Yanıt to "** YALANCI CEZERYE ( HAVUÇ TATLISI ) **"

cok güzel ve cokta kolay bişeye benziyo denicem
************
Emin olun çok güzel ve lezzetli bir tarif.denemenizi öneririm.

Merhaba:)) Benim de çok sevdiğim bir tatlı. Okul öncesi öğretmeniyim ve yarın okulda çocuklarla yapacağız. Sebze ve meyveleri farklı tatlar şeklinde sunulmasının (özellikle havuç, karnıbahar, kabak gibi sebzelerin) çocukların önyargılarını yıkmada etkili olacağını biliyor ve inanıyorum, özellikle kendi çocukluğumdan annemin yaptığı lezzetlerden dolayı:)) Ben de öğretmen olarak çocuklarımda bunu başarmayı istiyorum;))) Havuç tatlısını en az 20 kişilik yapacağımız için, ölçülere göz atmak için bloğunuza girdim ve çok beğendim, bundan sonra da sık sık gireceğim;))) Tebrikler ve teşekkürler;))))

ben çok seviyorum bu tatlıyı hemde çok pratık

Yazı için teşekkür ederim, takipteyim.

biz yaptık bunları çoktan çok güzel olmuş valla süper:)

bende seviyorum bunları :)

evet çok güzel çok pratik

merhaba biz de yarın yerli malı yapacagız sınıfta bu tatlıyı yapacagım şimdiden teşekkür ederim

Evet ben de evde yaptım çocuklarınm çok beğendiler çok da pratik ve yapılması çok kolay bir tatlı teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

